Copyright © 2017. All Rights Reserved

Био семена от Чиа Go4, 150/400g

2,99 лв.
+ -
Купи
Моля, изберете:

Семена от Чиа

  • Накиснете за половин час във вода или ги смелете, не изплаквайте, консумират се директно.
  • Може също да накиснете в кокосово или ядково мляко - бадемово, оризово или друто по желание.
  • Добавете към зърнени закуски (мюсли),смутита, шейкове.
  • Добавете в сурови и несурови десерти, салати.

 

Пудинг с чиа

Съставки: 2 ч.ч. кокосово мляко; ½ ч.ч. чиа; ½ ч.л. ванилия; ¼ ч.ч. кленов сироп, ¼ ч. л. канела (по избор)


Начин на приготвяне: Разбийте всички съставки без чиата, включително, ако добавяте други плодове или шоколад. Смесете всичко с чиа семената и разбъркай- те. Изсипете в буркан или в чаша, оставете за около 4 часа в хладилник, докато се желира. Направете го вечерта, за да имате бърза закуска на следващия ден. Ако го направите сутринта, ще имате вкусен десерт след вечеря.

Състав и хранителна стойност
Състав и хранителна стойност

Средна хранителна стойност за 100g
Енергийна стойност 1899 kJ/ 454 kcal
Мазнини (g) 31,4 g
от които наситени мастни киселини (g) 3,8 g
от които ненаситени Omega 3/ омега 3 20,4 g
от които ненаситени Omega 6/ омега 6 5,9 g
Въглехидрати (g) 4,9 g
от които захари (g) 0,8 g
Влакнини (g) 33,7 g
Белтъчини (g) 21,2 g
Сол (g) 0,02 g

Семената от чиа са богат източник на полезни хранителни вещества - витамини, минерали, антиоксиданти, омега-3 мастни киселини, фибри и протеини.